Jesteśmy do
Twojej dyspozycji
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i w razie potrzeby pomożemy.

Siedziba firmy
ul. Łodzianka 26, 91-604 Łódź
Dział sprzedaży
Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą naszych urządzeń i narzędzi, chętnie porozmawiamy o współpracy. Zadzwoń lub napisz. Z przyjemnością objaśnimy szczegóły, odpowiemy na pytania i pomożemy wykonać kolejne kroki.
Serwis
W sytuacjach awaryjnych dokładamy wszelkich starań, by kłopoty związane z naprawami jak najmniej wpływały na pracę użytkowników naszych urządzeń. Jeśli masz problem ze sprzętem, napisz lub zadzwoń.
Centrala
Jeśli chcesz skontaktować się z przedstawicielem handlowym, porozmawiać o imporcie, eksporcie, kwestiach magazynowych lub innych sprawach, zadzwoń na centralę. Tam pokierujemy Cię do odpowiedniej osoby.
- tel. (42) 659 90 57
- tel. (42) 659 70 04
- fax (42) 659 90 58
Warunki gwarancji
Gwarant:
Właściciel marki ADLER – Firma MAR Andrzejewski Sp.j., ul. Łodzianka 26, 91-604 Łódź, udziela gwarancji na urządzenia ADLER
na następujących warunkach:
Czas trwania gwarancji na urządzenia:
Gwarancja na urządzenia ADLER udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
Czas trwania gwarancji na akumulatory i ładowarki:
Gwarancja na akumulatory i ładowarki ADLER udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu.
Zakres ochrony gwarancyjnej:
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- urządzenie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane
- stosowany był zalecany przez producenta osprzęt / materiały eksploatacyjne
- urządzenie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione
- praca urządzeniem nie była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki
- w przypadku urządzeń z tabliczką znamionową: nie zniszczono (nie usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym urządzenia
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia urządzenia na skutek nadmiernej lub niewłaściwej eksploatacji, uszkodzenia mechaniczne, transportowe, awarie, powstałe w wyniku działania czynników zewnętrznych, takich jak pożar, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania elektryczne, zalanie, działania środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja, siły wyższe, a także innych, będących poza kontrolą Gwaranta.
Gwarancja nie obejmuje wymiany części zużywających się w sposób naturalny (w tym: dysz, zacisków, uchwytów, wtyczek, elementów przewodów spawalniczych) oraz serwisowych usług dodatkowych: instalacji, czyszczenia zewnętrznego, czyszczenia wewnętrznego, okresowych przeglądów serwisowych, przewidzianych
w instrukcji obsługi oraz sprawdzenia produktu. Koszt takich usług, jak i diagnozy urządzenia nieposiadającego wad, pokrywa Klient.
Termin wykonania obowiązków z tytułu Gwarancji wynosi 14 dni.
Gwarancja obejmuje jedynie uprawnienie do żądania naprawy urządzenia. W szczególnych przypadkach Serwis ADLER, zamiast naprawy, może podjąć decyzję o wydaniu nowego urządzenia bądź ustalić ze Sprzedającym zwrot kosztów zakupu Kupującego w miejscu zakupu.
Jeżeli w ramach Gwarancji, Gwarant wymienił urządzenie na nowe, termin Gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej.
Jeżeli Gwarant dokonał naprawy, wymieniając części, powyższe stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
W innych wypadkach termin Gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy.
Klient traci prawa gwarancyjne w przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Serwisem ADLER.
Gwarant nie udostępnia urządzenia zastępczego na czas naprawy i nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku braku możliwości korzystania z produktu, będącego w naprawie.
Podstawa udzielenia gwarancji:
Podstawą uznania reklamacji w ramach Gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez Sprzedawcę, oficjalna Karta Gwarancyjna ADLER wraz z dowodem zakupu urządzenia przez Kupującego (faktura lub paragon).
Zgłoszenie reklamacyjne / gwarancyjne:
W przypadku stwierdzenia wady, urządzenie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać do Sprzedającego lub, w razie braku takiej możliwości, zgłosić reklamację przez formularz reklamacyjny na stronie internetowej: https://adlernarzedzia.pl/kontakt/
Realizacja zgłoszenia gwarancyjnego:
Naprawy gwarancyjne na terenie Polski realizowane są wyłącznie przez Serwis ADLER.
Reklamowany towar powinien być dostarczony na koszt Gwaranta w oryginalnym opakowaniu lub zastępczym, zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Gwarant może odmówić przyjęcia do naprawy sprzętu brudnego lub oczyścić go na koszt Kupującego.
W przypadku zaginięcia Karty Gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Obsługa reklamacji
Jeśli produkt marki Adler, który kupiłeś u jednego z naszych partnerów, nie działa tak, jak powinien, zgłoś się do nas. Maksymalnie w ciągu 12 godzin rozpatrzymy Twoją reklamację i powiemy Ci, co robić dalej.
W tym celu wypełnij nasz formularz reklamacyjny.
Formularz reklamacyjny
Produkty ADLER objęte są 24 miesięczną gwarancją. Aby złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Do jego wypełnienia będą potrzebne między innymi:
- informacje znajdujące się na fakturze zakupu produktu
- dokładny adres, pod którym kurier będzie mógł odebrać reklamowany produkt
- adres email i numer telefonu, pod którymi możemy się z Państwem skontaktować
Po pozytywnej weryfikacji przesłanego formularza, otrzymacie Państwo mailem instrukcje nieodpłatnej wysyłki reklamowanego produktu do naszego Serwisu.
Gwarancja obejmuje produkty przysłane z dokumentem sprzedaży i kartą gwarancyjną.
Prosimy o ich przygotowanie.